måndag 11 maj 2009

Jaha då var man igång!

Okej då ska man försöka sig på ett litet inlägg här.
Jag tillhör nog den gruppen som har haft en gammal symaskin hemma och nästan bara använt den för att sy gardiner och kanske något litet när tiden har funnits där. (vilket den tyvärr inte gör så ofta)
Men sen efter flera år av ska bara och snart så kom lusten tillbaka för att sy.
Får nog tacka min kompis "alfie-syr" för att jag kom igång och så har nog min syster ett finger med i spelet då även hon nyligen började sy. Funderar på om man ska börja lägga ut bilder på de första muddisarna jag gjorde med tröja till. =) Men vet inte vart jag har gjort av kabeln till kameran så får ta med mobilen vilket är bra för då kan jag skylla på att bilden är dålig och inte byxorna. haha

1 kommentar:

  1. Yeah, skoj att du fått igång en blogg. Ut med brallorna på bloggen nu bara! :-)

    SvaraRadera