söndag 26 juli 2009

En liten lekdräkt till Neo


oj vad tiden går fort. Både i blogg världen och den utanför. haha
Man fick sig en smärre chock när man insåg att min lilla syster dotter har fått barn.. O-o
Jaja måste nog tillägga att min stora syster är 11 år äldre ock lilla Fisan är ung mamma. (Nej va då jag har inga ålders problem) haha

Och som sig bör var jag ju tvungen o sy något sött till lilla trollungen och tänkte att en lekdräkt i body stuk med lite ben blir toppen till i sommar.
Jag valde ett tyg som var ett tunnare jersy tyg med ränder och sen vanligt brunt mudd tyg till.
Senare insåg jag att det inte var det lättaste att mönsterpassa in alla ränder runt om men det var inte mycket som felade i sidorna där ränderna inte passade in prick lika bra som fram och bak..

Men nöjd blev hon och jag med.. Det fick bli en liten drägglis till med efter som han behöver en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar