fredag 5 juni 2009

Examensklänningen



För inte så länge sen gjorde jag en examens klänning till min stora tjej.
Då hade den en vit överdel men efter att ha tittat på den ett tag och inte tyckt att den var bra så bestämde jag mig för att göra om den.
Så nu fick den en rosa överdel (samma som 2 åringen) och nu är jag mer nöjd en vad jag var innan.
Det fick bli lite rynkning mitt fram och mitt bak men jag tycker att det blev så där lagom mycket.

Har dock inte fått in någon bra snitts på att fålla med tvilling nålen efter som jag inte orkar nåla så ofta. Läste i någon av alla bloggar jag kollar i att man kunde limma tillfälligt och funderar på att sno den idéen =)
Efter det här ska jag bara sätta mig ner o fålla 3 klänningar till som ligger på den berömda högen.
Har nyligen kommit fram till att det kanske är dax att införskaffa en overlock maskin ska bara övertala sambon att jag MÅSTE ha en.. den nya jag har är ju nästan 2 månader gammal..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar