måndag 1 juni 2009

Första beställningen klar

Det är lite ludd från tråden i väska. Det är det som syns på bilden i väskan.
4 fickor inne i väskan.
På högra sidan sitter en ficka där man kan sätta ner en nappflaska eller en mindre termos.
På baksidan finns en stor ficka som stäng med hjälp av kardborre band.
på framsidan finns det 2 st fickor där det finns ett lock med tryck knappar över den högra.

Nu har jag äntligen blivit klar med första beställningen av skötväska.
Det var lite krångligt att få ihop allt som jag ville ha det men med mycket möda så gick det ganska bra. Det finns dock 2 saker som jag blev mindre nöjd med och det var dragkedjan och att jag inte hade rätt färg på tråden när jag skulle sy dit märkena.
Kommer helt klart göra flera väskor då det var riktigt kul att göra.
Tar gladeligen emot både syn pungter och beställningar. =)

Det är samma tyg runt om hela väskan men solen gör att det ser lite olika ut.
Det bruna tyget är markisväv och det andra är ett kraftigt bomulls tyg.

1 kommentar: