söndag 14 juni 2009

jeans till lilltjejen

Lite svårt att fota en modell som försöker rymma.



Var inne och fyndade lite på Calletex i Örebro och bland alla rea tyger hittade jag ett stycke jeans tyg. Det var upp fållat i smalare bitar vilket förmodligen var till för panelgardiner.
Men för 25:-/m tyckte jag att det var super till barnen =)
Sagt och gjort klipptes det till och fick bli ett par mudd jeans till minstingen.
Ville göra dom lite mer avancerade så dom fick fickor bak och ett F för Freja i fram.

Som vanligt så vet jag inte hur jag tänkte när jag väntade med att sätta fast fickorna tills byxorna var klara. Att man aldrig lär sig. haha.
Så det blev lite bökigt att sy fast dom men skam den som ger sig. haha
Resultatet blev ju ganska bra om man bortser från att fickorna inte är helt hundra på sydda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar